7/1 -2011[Hiss och Diss]

Jag tar efter Rix morgon Zoo lite och använder mig av dagens hiss och diss.
Men jag tar gårdagens hiss och diss först.


Gårdagens Hiss:
När små syskon hjälper sina ännu mindre syskon.
Det var en flickor på ena jobbet som hjälpte sin lillasyster med att plocka godis och förklarade för henne så där urgulligt vad de skulle ha här näst så hon kunde hjälpa storasyster och hämta det.


 


Gårdagens Diss:
Vikarier!
När jag är vikarie åt någon försöker jag alltid lämna stället i det skicket jag fann det i eller i det skicket jag vill finna det i. Men mina vikarier lever rövare på mina ställen. Halva arbetstiden bestod av att plocka ordning efter henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback