31/1 -2011[Utmanad]

Blev utmanad av Emelie

Hur länge har du bloggat?
Började blogga 2007-12-17.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? 
De som jag har länkat till i bloggen läser jag flitigt, plus några jag inte har orkat länka upp ännu.


Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? 
Majoriteten är ämnesbloggar. Väldigt mycket smink och design. Farligt att fastna i sånt, man får ett sånt vill ha begär då ;)

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Inte en aning. Ingen har sagt något annat så det antar jag. Annars säg till för sjutton.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? 
Gräns och gräns. Finns det något jag inte vill dela med mig av så gör jag inte det. Jag tycker inte heller att jag skriver för privat. Mesta dels av mina läsare är mina vänner som träffar mig varje dag, så de får höra smaskiga detaljer om jag ens väljer att dela det med dem.

I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Jag började blogga när jag flyttade till Falkenberg för att min familj skulle kunna ta del av min vardag utan att höra mig tjata, haha.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? 
Jo då, någon har jag träffat. Kommer träffa fler längre fram i år. Jag följer en del hundbloggar och där ger och får man ideér av varandra. Ibland är det bara enklare att träffas och ta det irl så att säga.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Beror på vad som menas med vissa. Men ja det tycker jag. Väldigt mycket grupptryck och väldigt många unga som bloggar. Många kommer nog får tillbaka vad de har skrivit. Som Dessie, och alla andra i den kategorin.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? 
Jag håller nog med Emelie på denna punkten. När man får påhopp och kränkande kommentarer från anonyma så väl som andra som tror sig känna den bloggande.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Nej det tror jag inte. Jag ser min framtid, och jag har ett liv då ;)


Jag utmanar: alla som vill.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback