23/7 -2011[Sorgen]

Det är väl ingen som har missat vad som hänt i vårat grannlands huvudstad Oslo.

Det är mycket sällan jag läser eller kollar på nyheter och såg av en slump på en facebook status att något hade hänt i Oslo. Visste inget annat än det som stod på statusen.
När vi igår var på puben hade de satt på nyheterna och alla stod och kollade på denna förödelsen. Mitt hjärta slog i panik och jag kände att jag kunde börja gråta.


Hur kan man med att göra något sådant här? Många trodde att det var Al-quida, men det var (vad man vet just nu) en, EN! endaste man som gjort detta dåd.


Det är fruktansvärt!

Mår illa när jag tänker på att här går jag och har en helt normal vardag och bara några mil bort har mångas liv rasats.

Mycket kärlek till Norge. Ljus kommer tändas för er ikväll.


Bilder från Aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Det är fruktansvärt.

Som du skriver det är bara några mil emellan.

Här brinner ljus för alla i Norge.

P.s så kul att ses innan. D.s

Kram

2011-07-23 @ 21:31:51
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Ja precis. Hur kan en människa ha så mycket hat inom sig och kunna göra så mot andra människor.

Det är ofattbart.

Ja absolut, hon hade inte direkt sovit någon middag heller och det klibbiga vädret gjorde det inte bättre.

Kram

2011-07-23 @ 21:46:48
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback