25/3 -2011[Hiss och Diss]

Eftersom ni frågat så mycket efter det är hiss och diss tillbaka (ironi)

Hiss:
Mig själv. Jag hissar mig själv att jag inte hoppat framför en bil eller ut genom en byggnad utan fortfarande står med båda benen på jorden. Nu 26 år senare, börjar jag reda ut vem jag är och vad jag vill.



Diss:
Bilar med fel på blinkers.
Antingen har de ingen blinkers eller så blinkar den åt fel håll. Tycker tillverkarna borde dra in de bilarna och laga dem eller skrota dem. Har märkt att det är en "vanligt" fel.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Japp, det och din foto utmaning har vi saknat!

2011-03-25 @ 19:36:56
Postat av: ELIN

Gillade den Hiss!

2011-03-26 @ 09:21:36
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback