26/3 -2011[Spöke eller tjuv?]

Jag är så lost! Alltså jag vet inte vad jag ska ta vägen. Min hjärncell gömde sig nog under en sten av rädsla, för jag fattar ingenting.


Jag åkte till Sara för att gå en promenad, när vi kommer tillbaka sätter jag fast Disa i linan och sedan gick vi in. När vi ska åka hittar jag inte mina bilnycklar. De är så djävulens borta!
Har letat överallt där jag har gått sen jag hämtade linan i bilen. ÖVERALLT!
Vart fanken är de?
Skulle haft en keyfinder just nu.

Jag är inte glad!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Men! Inte slarva bort bilnycklarna! Det är nu man ska kolla på alla underliga ställen, man vet aldrig var dom finns!

2011-03-26 @ 17:15:44
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Nattis

EFIT betyder Ett Foto I Timmen ;)

Googla så hittar du EFIT's hemsida så kan du se vilka dagar som gäller, testa du också! :)

2011-03-26 @ 18:42:06
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Sara

Din älskling återfann de som tur var :)

2011-03-26 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback