12/5 -2011[Rubrikos]

Hejsan hallå alla lovers.

Denna otroligt jätte kassa uppdatering, som jag lovade att bli bättre på, beror på att blogg.se strulade så jag fick ett frispel, höll på att slänga datorn åt fanders. Solen har varit framme så jag har varit ute mestadels när jag inte jobbat, och det gör att man bli trött när man kommer in.

Även depression har slagit till. Trodde det skulle kännas bättre för en tyngd lyftes från min axlar 1/5, men det är fortfarande en sten som släpas efter mig, vet inte när jag kan göra mig av med den. MEN jag kommer inte skriva om det mer.

Ska röja i lägenheten nu. Få fram allt sommarfint :)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Åh, skönt att röja! Jag började med det i morse 15 minuter innan jag sprang till bussen, skulle vara så skönt att göra om lite smått hemma! Kan man inte få se lite bilder från ditt hem?

Trist med motgångarna! Hoppas det blir bättre!



SV: Haha :D Så mycket älskar han att bli fotograferad! Ingen riktig linslus... och jag som tycker mest om att stå bakom kameran och fota allt! ;)

2011-05-12 @ 10:40:15
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Nattis

(mitt senaste inlägg har inte publicerats här än, får hoppas det kommer upp, annars får jag testa igen senare :P)



SV: ja, nagellacket passade bara bra tyckte jag! Däremot avskyr killen färg på naglarna. "jag sätter in 30 kronor på ditt konto för ett nytt nagellack! och det ska vara genomskinligt!" sa han... haha!

2011-05-12 @ 10:42:38
URL: http://www.nabo.se
Postat av: ELIN

Jag struntade i att blogga jag med bär blogg.se hade problem hehe

2011-05-12 @ 10:44:19
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback