17/9 -2011[Fysträning]

I morse när sambon lämnade mig för att åka till jobbet, för han kunde ju inte ringa och säga att han skulle vabba ellerbrutit ett ben (!) packade jag in Disa i bilen och hämtade däcket och åkte till sjön.

Det låg en lätt dimma när vi hämtade däcket, men när jag kom mot sjön såg jag inte ett skvatt.


Hur som, jag rastade Disa och sedan satte jag på henne dragselen. Hon vet vad det innebär och svansen går i ett.
Hon drog på som fasen först, men kan ju inte trötta ut henne de första 100 metrarna så vi drog ner på tempot och ökade successivt sen. Jag fick jogga bredvid henne.
Hon drog som hon inte gjort annat, riktigt duktig och hon blev redigt trött efter det med.

När vi kom hem masserade jag henne sen la vi oss under en filt i soffan och slötittade på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback