23/9 -2011[TGGADÄF]


Nu har jag gått för helg.

Tänkte fira med ett glas vin, men kom på att jag och Emelie ska handla och träna. Det får blir två efteråt, i mina plastmuggar.

Har fortfarande dåligt med internet så jag passa på att tjyva när jag är hos päronen.


Jag har tränat Disa inför våra kommande tävlingar och det går väl så där, det hon gjorde dåligt gör hon bra och det hon gjorde bra har hon börjat slarva på. Hon börjar sätta sig rakt framför mig och följer mig i en ganska så rakt linje. Men nu har hon börjat sätta sig otroligt snett vid min sida, vi snackar mer än 45 grader, typ 90.

Hon är en riktig pärla på skvallerträna med. Dock är katter alldeles för roligt att skvallra på så hon springer hellre fram till dem. Tyvärr har vi ca 16 katter vid garaget. Vaktmästaren har glömt kastrera sina katter, om det ens är hans.

Nu blir det duschen.

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Revo gjorde också så ett tag. Så jag fick lägga en hel dag på att lära honom att sätta sig rakt =S Men bra blev det =)

2011-09-24 @ 11:12:43
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback