Härliga fredag

Idag är det fredag. Sköna fredag.
Det är massa dimma ute vilket innebär att då blir det fint väder idag.
Då ska jag och vovvarna ge oss ut på lång promenad. Älskar detta höstliga i luften, då är en lång promenad i skogen det bästa som finns. Kanske  hittar lite svamp när vi ändå är ute.
                                          

Idag ska jag följa med (tror jag) min lilla stora syster till Ge-Kås med hennes underbara grabbar.
Det kommer bli väldigt trevligt.
Kanske, om jag har tur, hittar jag något bra att köpa till lägenheten. Letar efter en rosa lampa till köksfönstret och så vill jag ha lila gardiner i sovrummet. Och i den lilla garderoben skulle jag behöva en krok. Finns häftiga med prinsessmönster som jag vill ha.
Håll tummarna att jag finner det jag söker!


Ikväll ska jag och Jonna ut och springa (om det inte regnar)
Skulle våga tro att jag vinner över henne.  Hon är inte särskilt snabb faktiskt. Lite som en långsam snigel.
           

Trevlig helg till er alla. Fast jag kommer nog återkomma med mer inlägg under dagen eller helgen, KANSKE!
                                                      

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaså det tror du att du är snabbare än mig. Det kan du glömma att du är!! Ha ha ha, jag ska nog visa dig din lilla råtta!

Du är välkommen att hänga med till Ge-Kås

2011-09-02 @ 08:59:55
Postat av: Freda

Haha!! Jag gör tydligen detta ;) Ska bli så mysigt

2011-09-02 @ 09:41:07
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback