8/12 -2012[Godis på deodo]

Jag var inne på Grizzly och skulle handla lite julklappar till Disa, framme vid kassan såg jag något revolutionerande.
Det såg ut som en liten deo med en hund på.
Vad är det här frågade jag hon i kassan. Ja men den är jätte bra säger hon, slipper kletiga händer och godisrester i jackan.
Jag var såld, hehe.
Öppnade den nu i morses, och Disa verkar ge den 9 av 10 hundslick.
Ska till hundutsällning idag så ska verkligen testa den, och funkar den så blir det mer.
 
Finns på grizzly för 69,90:-, i smakerna biff, kyckling och bacon. Vi testar just nu kyckling den stinker men Disa bryr sig inte.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja säg vad inte den lilla busan gillar;)))

2012-12-09 @ 10:59:31
Postat av: Anna

Har de i smakerna biff och bacon. Biff går verkligen hem hos min lilla kräsna hund men bacon är hon mer misstänkt emot. Men om kyckling är poppis kanske man får testa den också (som om min hund inte har tillräckligt när det kommer till hundgodis)

2012-12-09 @ 16:26:27
URL: http://nattstad.se/autografsamlare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback