13/7-2012[Lisa-Fisa's fredag!]

Pratade med min brosha på tele innan. Tror han behöver komma till sin kära sis och känna lite på hur det är att vara mänsklig.  

Lisa-Fisa: -Men du verkar så nere, har det hänt något?

Lisa-Fisa's brosha: -Ja, fast det låter så löjligt så jag vill inte berätta det.

Lisa-Fisa: -Äh, kom igen. Jag hör ju på dig att det är något!?

Lisa-Fisa's brosha: -Ja okej, men lova att inte skratta? Jag blir utfryst på WOW (World Of Warcraft). Får inte vara med i guildet längre.

Lisa-Fisa: -Oj..vad tråkigt! (Fnissar lite)

Lisa-Fisa's brosha: -Jag får bara vara längst bak när vi ska attackera. Det känns så jävla förnedrande. Funderar på att lägga ner skiten och börja leva mitt vanliga liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback