30/7 -2012[Nu seglar vi]

Jag älskar denna låten. 
Kan spela den på repeat hela dagen.
kul 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra låt och jag vet inte varför men på nåt vis kändes det som du och jag. ha ha ha ha

2012-07-30 @ 23:28:25
Postat av: P.S Hundar

Tack för din kommentar, vet inte riktigt vart vi skulle kunna skriva mer utförligt, var det någon speciell fråga du tänkte på? :) :)

2012-08-02 @ 07:21:45
URL: http://pshundar.se
Postat av: P.S Hundar

Självklart, bra för oss att höra hur det ser ut utåt! :)

Det är svårt för oss att veta exakt hur alla ni menar med era frågor också, vi menar hur vi aktiverar.. Det beror helt på vad vi vill komma fram till! Våra hundar är ju med heela dagarna, vi avsätter inte bara en timme om dagen (eller så som dom flesta andra hundägare gör) Vi avsätter mer vilotimmar än träningstimmar, låter kanske helt hysteriskt, men det är det inte :)
Det är det som blir svårt att skriva om också, det är liksom lite hela tiden, inte så att vi jobbar/går i skolan, är med vänner och SEN avsätter en- två timmars hundträning. Utan det är mer är på jobbet med hundarna (där kommer det alltid in någon form av trix träning eller detaljträning), fikar med vänner med hundarna, sen kommer något välplanerat avancerat träningspass.
Det kan även vara så att vi känner att temperaturen ute är såpass låg och bra att vi kan dra ut på en dragtur på kvällen, då är ju det mega aktivering.
Eller så hittar vi någon som kan släppa av oss i fårhagen 1 timme då och då.

Jätteroligt att höra och fortsätt kommentera så att vi utvecklar oss också! :)

2012-08-02 @ 10:16:34
URL: http://pshundar.se
Postat av: EmmaoLoke

Ja det är verkligen jätte skoj att träna hund igen, sen får vi se om de håller på nästa tävling! :) Men vad tråkigt, varför missade ni den ? Ni är ju så duktiga!
Ja, jag är så jävla glad, det känns så himla rätt.! Jag har verkligen träffat rätt . Nu bara längtar jag!

2012-08-02 @ 20:32:21
URL: http://emmaoloke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback