30/5 -2012[Hej hallå]

Då ska vi se vart jag ska börja i min berättelse.
I måndags var min första dag på min nya arbetsplats, Buisness linc där jag jobbar för Nelly.com.
Jag har väntat att få börja i ca tre månader och jag kan säga att jag var helt slut första dagen, haha.


Som ni kanske har sett, ni som är shopaholics så flyttar Nelly.com från Borås till Falkenberg. Det var över 2000 sökande till 105 jobb och jag är en av vinnarna.
Just nu står jag i returen och tar hand om de varorna kunderna ångrat, få fel levererat eller om varan inte tillfredsställde dem.
Det är väldigt kul. Vi står två vid ett bord och tjatar hål i varandras huvuden, plus att man får se alla snygga kläder i verkligheten.
Våran arbetsledare är jätte bra och duktig, gillar henne skarpt. Arbetskollegorna är lika gröna som jag så man känner sig aldrig dum.

Det kommer vara lite glest med inlägg, mest för att jag är supertrött när jag kommer hem och för att jag vill tillbringa mycket tid med fästman och vovve. Men det kommer, så ge inte upp på mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

I will not give up! You heard me, I WILL NOT GIVE UP!!!

2012-05-30 @ 21:29:12
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :) va roligt. Kram ida

2012-05-30 @ 22:29:45
Postat av: Lisa

Shit vad skoj, grattis! :)

2012-06-04 @ 11:59:31
URL: http://lathundarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback