5/5 -2012[Det var ett himla tjat]

... på mig där jag lovar att blogga och att det inte ska vara så tyst.
Helt ärligt så har jag mycket annat för mig och när jag sätter mig vid datan så glömmer jag berätta om allt kul som hänt.
Jag och Disa tränar agility som bara hejsan nu när vår kompis går agilitykurs och ger oss massa användbara tips.
Borde lägga mer träning på rally då jag tävlar två helger i rad.
Försöker även mig på att göra om min andra sida, men det går inge vidare så är det någon som vågar sig på det så hojta, belöning utlovas

Kommentarer
Postat av: Kia | Hundliv & Bloggdesign

sv: Tack! :) Halsbandet är från lillbullen.se

2012-05-05 @ 21:03:49
URL: http://kiapalmang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback