Freda is back!

Freda är i Sverige igen, men att skriva ett inlägg det första hon gör när hon landat på svensk mark var tydligen inte prio 1. Så jag får la säga hej åt hennes vägnar!
Hon har haft det bra iallafall, nähä? Sol o bad kan la knappast bli dåligt. 
Solat o badat har hon alltså gjort, åkt lite båt för att kolla på en fisk, som inte var Nemo. Besökt någon känd gata, solat lite till, gått till Supermarket i kolsvart mörker och blivit attackerade av poliser med glasflaskor. 
 
Synd att klaga liksom. 
 
Jag då, jag har njutit av vårsolen här i Sverige, att det fortfarande blåser SVINKALLT bryr jag mig inte om. Här skippar vi allt vad jacka heter och tar på oss en liten tröja och trekvartsbyxor med ballerinaskor, huttrar på cykeln men ändå, lite kyla har väl ingen dött av. 
 
Okej, ni som fortfarande är hysteriska, polisen attackerade väl inte riktigt, de slängde flaskan på en skylt, som KUNDE vart Freda, och följde efter henne hela vägen sen samtidigt som dom upprepade Ajm Sårry, Ajm Sårry, i varje steg. 
 
Men tillbaka till Sverige. Tänkte tagit en promenad på lunchen idag, i jeansjacka. Gick ut, blåste SVINKALLT och jag ville bara in igen. Hade jag med mig nyckeltag? Svar nej. Mobil då? Svar nej. 
Så jag stod la ute och huttrade en kvart innan en utav alla kollegor i matsalen såg att det faktiskt var en människa, och dessutom en kollega, som stod utanför fönstret och hoppade runt som en gorilla med loppor. 
 
Vårsoool i stormen!

Kommentarer
Postat av: annelie

Hahahaaha!!

2013-04-17 @ 18:31:43
URL: http://recently.se
Postat av: Jonna

Ni är galna ni två!

2013-04-17 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback