Vad är sol i Egypten mot sol i Sverige?

Okej, så Freda ligger på playan i Egypten, det är typ sådär 30-40 grader varmt, med blått hav o palmer som utsikt. Typ såhär:
 
 
Men vaddå, vi har sol här i Sverige med, och hela 8 grader varmt på dagen, visserligen inga palmer och blåa hav, men gult ängsgräs ska man väl inte klaga på?
 
 
Jag menar, jag behöver inte ha den varmaste vinterjackan längre, det räcker med skidjackan. Och mössa, nehe, den ligger på hyllan, nu är kepan på istället! Summerfeeling in my heart!
 
 
Amen, kolla så fint, ha! Okej, kanske inte riiiktig sommarkänsla, men nästan? Jag gjorde iallafall slingor i håret idag, så det ser lite sådär solblekt ut, nästan som om jag också vart i Egypten, men vart rädd för att bränna mig av solen så täckt hela kroppen med solskydsfaktor 250 så bara håret fått njuta. Typ så. 
 
Okej, kanske inte. Men jag saknar Freda, okej?! Tycker hon ska komma hem nu, så vi kan prata i telefon varje dag, planera hund, ventilera. Hon har vart borta i 3 dagar!! Tre dagar utan Freda-prat. Det funkar liksom inte. Blir helt messed-up här!
Även om hon om nån förtjänar denna resan. Hoppas hon njuter riktigt ordentligt, och blir sådär fräknig som bara Freda blir, så hörs vi på måndag igen! Tills dess lovar jag att hålla ställningarna i Sverige och inte sola alltför mycket i skogskanten med det tjälfria o blöta gräset som underlag. 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mli då <3

2013-04-11 @ 22:22:29
Postat av: annelie

ååååh! fint :)

2013-04-14 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback