6/7 -2013[av honom är det 50 nyanser]

Jag längtar som en tok på att se vilken rollbesättningen blir till filmen/filmerna 50 nyanser.
 
Frida och jag luskar lite på det och fick då syn på Jason Stathams namn. Våra hjärnceller arbetade hårt för att komma på vilken karaktär han skulle kunna göra med sin hårda stil. Jag menar han passar ju inte till den där goa killen som sitter hemma i onepice och vill mysa framför en bra film i soffan liksom.
Då kom vi på det. Mr Greys livvakt Taylor! Åh herregud vad jag skulle bli glad då, och om Charlize fick rollen som mrs Robinson.
 
 
 
Ja jag ville bara få ur mig det.
 

Kommentarer
Postat av: nna

Å hoppas jag med!!!

2013-07-07 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback