9/7 -2013[Disa dagbok]

Jag och Disas dagisfröken har den turen att få lite privat-privat träning vid hämtning av Disa av den tränaren vi brukar just nu.
Han har ett samarbete med dagiset och hälsar på då och då, ofta då jag ska hämta. Inte för min skull, utan för att han inte hunnit åka hem ännu.
 
Hur som helst.
Vi har börjat projektet "få disa lugn vid hämtning".
Detta har vi hållit på med i sex dagar och det är sådan förbättring redan.
Eftersom jag lägger så mycket energi på att få oss att funka har folk runt omkring märk av hennes lugn, eller mitt rättare sagt sedan förr förra torsdagen.
 
Fästmannen åkte inlines med henne igår kväll och berättade att de stött på flertalet hundar och Disa skällde bara på en men gjorde inga utfall och släppte det fort.
 
Så underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga ni!

2013-07-09 @ 20:33:31
Postat av: mamma

Låter ju jättebra ju

2013-07-10 @ 09:34:17
Postat av: emma loke o vilja

Va härlgit att det går så bra!! Kul! Hade vart skoj o träffa er en dag snart!!

2013-07-21 @ 13:59:50
URL: http://emmaoloke.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback