Dag 1 - Presentera mig själv

 



Det är jag som är Frida med E.


Jag har svårt att komma saker att säga om mig själv, det sköter andra så mycket bättre. Skämt åsido.

Är född och uppvuxen i en liten by i västra götlands län, där har jag trivts som fina fisken. Bodde på västkusten i några år, flyttade sedan hem till mor och far, fick en lägenhet som jag trivdes bra i, men kärleken tog över och jag flyttade till Småland.
Nu bor jag i ett hus tillsammans med en nästan lika prylgalen, inredningsfjant till karl som jag själv.

Jag jobbar som truckförare och har nog aldrig trivts så bra på en arbetsplats som jag gör nu.

Förutom hundar, är mina intressen att fota, träna och resa även om det inte blir så mycket av något annat än hundträning.

Blir det långa pauser på bloggen kan ni söka upp oss på instagram där vi är mer aktivare, fredaom heter vi även där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback