23/7 -08[Dagens slut]

Då har jag jobbat en av mina förmiddagar, skönt! Det var ingen fara att gå upp i morses men efter 8 kom tröttheten och jag har gnuggat mig i ögonen sedan dess. Lite segt har det vart trots den stressiga starten i morses, då ingen hade förberätt nytt material eller beställt upp det som var slut.

Nu annars ska jag lägg mig i soffan för det känns som jag har migrän och då är det dåligt att sitta här.

Jag saknar dig med Emelie! Det är trist att inte kunna ringa dig bara sådär och snacka skit i timmar. Du får inte flytta dit!
 Kristin, Elin och Emelie på deras bästa dag:)

Kommentarer
Postat av: MLi

Gulliga du. Jag kommer hem den 1 september! Jag lovar! Och då ska jag komma till dig, Mange o Disa o hälsa på :)

2008-07-23 @ 14:48:53
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback