25/7 -08[Jag vann]


Idag har solen återigen tittat fram och det har varit underbart, fast inte lika underbart att jobba. Bastu på övervåningen!  När jag och Mange vaknade i morses begav vi oss till minigolfbanan och spelade 18 hål. Vem är det som vinner undrade han i luckan, både jag och Mange svarade Mange. Helt fel. Jag vann, dock med ett poäng men jag vann:)
Banorna där man skulle sikta gick skit dåligt medans de som var "skjut det hårdaste" fick jag ett slag på. Vi hade kul och det var mysigt, vill göra om det i morgon.
I morgon har förresten Diana sitt kalas, så när jag har slutat ska jag åka till henne ska bli jätte kul:)

Nu ska jag göra mig ordning för sängen, är sketatrött.
Snart kommer Disa hem!
 

Kommentarer
Postat av: linda

jag vill också spela minigolf,det har jag inte gjort på år och dar...kanske tar jag med mig barnen idag till simhallen och spelar där eller kanske i holsljunga....

idag i bt stod det i förlovningsannonserna att en tjej som heter Tina TIMELL har förlovat sig!!!! hallåååå vem är det!!???!!

2008-07-26 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback