16/6 -08[Idag städar vi]

Hejsan hej.
Idag vid 8 lämnade vi in min bil, och efter det åkte vi till Tröingeberg och fixade lite på en metallgrej till Manges bil, sen åkte vi hem och somnade. Vaknade 11:45 när Sara ringde mig, det var väl tur för mamma och pappa ska ju hit idag och de ser ur så här:
 
Igår kollade vi på Blackout, filmen var varken bra eller dålig. Men jag var ordentligt nervös ändå, pga åskovädret vi hade här. Jag satt tätt intill Mange och vågade knappt andas när jag såg blixtarna skina upp i rummet. Så i natt har vi inte sovit så bra pga det så då tyckte vi det var okej att sova till 11:45.
Nu ska jag städa vidare.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej och hå, jag måste säga tack och lov har jag inte hört någon åska hos mig... då hade inte jag heller sovit. puss

2008-06-17 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback