25/3 -08 [Utflykt]

Vid 10 gick jag och Emelie till frisören för jag skulle fixa mitt hår. Jag blev JÄTTE nöjd. Jennifer är verkligen duktig och noggrann.


Efter ha suttit där i 2½ timma (!) tyckte jag och Emelie att vi kunde åka bil till Ica, men vi åkte till Ullared i stället. Jag ville visa Mange håret och kolla på en sminkväska. Jag hittade ingen sminkväska bara tuggummi, men Emelie hittade en fin jacka och en väska. Jag hittade faktiskt också en jacka, fin på med, men jag sa till mig själv. Kan inte hålla på så!
Träffade Linda och Therese där med, stod och pratade lite.
Sen gick vi till Netonnet och pratade med Mange sen körde Emelie oss hem, och nu sitter vi bara och slappar, härligt!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback