22/11 -08[Jag är snygg i grönt]

Igår serverade 1100 personer från Carlsberg. Det gick jätte bra och fort. Mot slutet värkte både rygg och ben, så vi nya fick sluta 02:30 istället för 03:)
Innan folket kom fick vi veta att vi skulle ha på oss Carlsbergs gröna "besökar"rockar. Det var varmt och klumpigt men man fick bita ihop och le, vilket gjorde att jag hamnade på flera kort.
Vi där nere fick underhållning i form och personer. Trollkarl, långbenta hotellspöken, en silvirig hoppande man och en robotman. Robormannen var ju tvungen att komma till mina bord först och jag trodde fanimej att jag skulle börja gråta. Han var så äcklig och så var han vit och hade svarta linser. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback