14/4 -09[Det börjar lösa sig]

Goder afton.

En härlig dag idag, varmt och skönt och gott sällskap från alla håll.
En stund efter att jag kommit hem åkte jag till Ida och pratade tills hon skulle fixa sina sommardäck, sen kom hon förbi igen och då tog vi en runda till McDonalds och störde Marie på jobbet.


Efter en mycket nyttig mat med äcklig dipp begav vi oss till Slöinge för att kolla upp Disas nya hunddagis. Sikket ställe! Helt nyrenoverat, stor gård massa fina vägar och en hel hög med hundkompisar.
Trivs hon inte där vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Super fint va det vekligen o vilken söt o go "dagis fröken" fniss det kommer bli jätte bra =)

2009-04-14 @ 19:43:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Det såg ju super härligt ut! Där borde hon verkligen trivas =)

2009-04-14 @ 20:42:44
URL: http://sarasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback