26/2 -09[Det össnöar]

Kan man säga så, finns det ordet ens? Jag säger att det ösregnar, kan jag då säga att det össnöar?


Jag och Disa tog oss på kläder för att gå ut i kaoset, men det var mer blött än mysigt. Vi gick ner till ängen och där såg jag fåglar som jag tänkte Disa kunde få hälsa på men de ville inte prata med Disa så de flög iväg.
   

Lät som en motor startade. Jag tog lite kort på det och grejade lite med kameran, när jag tittade upp hade Disa flyttat sig (trodde jag) väldigt fort tänkte jag så jag tittade lite mer åt vänster och ser Disa springa där, tittar till höger och Disa springer där med. Jag gnuggade mig lite i ögonen och fattade att det var två hundar.
Jag ropade på Disa men inte fan lyssnade hon, den andra hunden var roligare, tills hon kom ikapp den för då blev den sur på henne. Jag fick in Disa och gick mot ägaren och bad om ursäkt. Hon var lika förvånad hon och sa att det inte gjorde något och bad om ursäkt för rottweiler tiken Rut. Sen gick vi åt varsitt håll. Det var en hel sjö på ä
Kategori: Doggystyle Funderingar Halleluja moments Lägenhetsfix Vardagsmys
ngen så jag vart rätt blöt om mina fötter.

Kommentarer
Postat av: ida

Fniss du är för söt

2009-02-26 @ 12:58:48
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback