1/3 -09[Dammsugare som fiser]

När sambon åkte till garaget så städade jag. Han åkte vid 12 tiden och jag måste dammsuga igen (!)
Hans dammusgare är KASS. Ja jag säger hans dammsugare för vi kom inte överrens första gången vi träffades.
Jag dammsuger och den fiser ut mer damm än vad jag sög in.
Sambon säger att den suger visst bra, jag vet inte riktigt vad han prövat att den ska suga men inte fan suger den upp skiten här inne.
 

Dessutom är dammsugaren inte större än en näbbmus heller och påsarna är ännu mindre. När jag dammsugit ett hörn måste jag byta påse. Helt världelös, men sambon har bestämt sig för att den är bra och han blir ledsen när jag säger att jag vill byta upp mig till något bättre.

Jag undrar vad de har för gamla minnen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah massa goa minnen när de gick o lullade i lägenheten och dammsög :D

2009-03-01 @ 18:43:04
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Zandra

Gör som jag och Andreas, ha en varsin dammsugare. ;)

2009-03-01 @ 19:36:39
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback