10/5 -09[Kosse'na]

Hejsan hallå.

Idag har jag varit i Svenljunga och hälsat på min favorit familj, nämligen min egna ;) Mamma, Linda och Jonna med barnen skulle iväg till Sätila för att kolla på ko utsläpp så jag rusade ut i trafiken för att hinna med och det gjorde jag med god marginal.
Bild

Pappa och Fredric var så snälla och passade Disa under tiden.
När vi kom fram ställde vi oss vid en bra plats och kollade på kossorna, och jädrar vad de sprang och hoppa och rulla och råmade, lite knuff och puff med. Sen fick man gå och kolla på bondgården och sitta i traktorer och gå tipspromenad. Jätte bra arrangerat.
Barnen hade iallfall jätte kul :)

Bild regn kommer när jag fått korten av syster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi de e så söta när de busar! Man tror knappt att de kan göra så akrobatiska rörelser! =)

2009-05-11 @ 14:33:29
Postat av: ida

Heheh kosse´na =)

hahah ni får komma hem till mamma o pappa o titta på alla lam o söta kalvar..

2009-05-11 @ 14:47:51
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt med lamm och kalvar, kanske skulle ta sig en tripp till Falkenberg och titta in hos Idas föräldrar?!

2009-05-11 @ 15:44:07
Postat av: Linda

det var himla kul och barnen hade jätteskoj. bina tyckte det var roligt när kossorna bajsade..... Hur knasigt kul är inte hon då??

2009-05-11 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback