14/5 -09[Förstöööör]

Ibland funderar jag alldeles för mycket på onödiga saker.
Det som ligger och skaver i hjärnbalken just nu är två reklamer.  Nu hittar jag inte reklamfilmerna men ni vet säkert vilka jag menar.

I reklamen säger de så här: " Nu har nordens största byggvaruhus bytt namn"
Men från VAD?!



I denna reklamen är det en mor och dotter som tar fram denna påse ur frysen och sen tar
de fram mjöl och smetar in i ansiktet, men sen när gästerna kommer har de inte ett spår av mjöl på sig!

Känner ni igen det?


Kommentarer
Postat av: Sara

Känns igen! Ibland kan det nog vara lite PR-trick, inte säga allt för att få en och vilja veta.....

2009-05-14 @ 14:00:06
Postat av: Freda

Jädra nötter!

2009-05-14 @ 16:38:58
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jo du förstår det är som så att XL Bygg har köpt upp flera små byggvaruhus så det kan från början heta vad som helst. Ex Palma Träförädling, hört talas om dom? Dom heter nu XL Bygg, Palma Träförädling. Knäppt och konstigt men så är det. Dom tillhörde nog någon kedja innan som XL Bygg köpt upp.

Pajerna har jag oxå funderat på!

2009-05-14 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback