26/5 -09[jädra nötter]

En härlig och varm dag med moln och regn. Hur går det ihop?

Var på lantmännen idag och fick målarfärg av Idas syster, och denna färgen ska vara grå. Ska testa lite senare när jag köpt penslar, men det kan jag inte göra än för jag har nötter som delar ut min lön.
Skulle få lönen igår, ingen lön. Deras lönekvinna var sjuk igår så de skulle sätta in igår. Gick in för att se om jag fått något, men NEJ. Ringde idag igen och frågade vad fan som pågår. Vi redde ut det så nu ska vi se om jag får in något.
Jädra nötter!

Kommentarer
Postat av: ida

Suck säger man när inte de kan betala ut ens lön i tid.

Vilken snäll syster jag har :D

Hon kan om hon vill =)

Hoppas färgen blev bra annars får vi blanda egen :P

2009-05-26 @ 17:05:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback