29/12 -2010[Meningslöst?]

För många gånger har jag väldigt mycket tankar som far runt i huvudet och skapar massa ångest, oro och smärta.

Ibland undrar jag om jag har valt rätt vägar i livet. Hade jag inte valt de vägarna kanske jag inte hade varit där jag är nu.

Men är jag lyckligare här än om jag varit där?


Det sägs att man lär sig av sina misstag, att det man inte vet har man inte ont av. Men om jag vill veta något annat, eller om det misstaget verkligen lärde mig någonting?
Det finns egentligen ingen som kan säga vad som är rätt och fel, det får jag stå för själv.

Men tänk om jag hade gått ett annat håll, en annan dag vid en annan tidpunkt. Hur hade det sett ut då?
Hade jag vetat vad jag vill göra med mitt liv?

Kommer jag någonsin veta vad jag ska göra med livet?

Det känns bara så.... fel. Allt känns fel just nu.

Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Man vet inte förens efter att man har gjort rätt eller fel val.

Så är livet.

Kram

2010-12-29 @ 17:34:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Emelie o Nova

Får också såna tankar ibland! Du är inte ensam!

2010-12-29 @ 18:51:25
URL: http://nagontinstorre.blogg.se/
Postat av: mamma

ja tänk OM..... du lilla stumpan,OM allt hade gått som planerat så hade jag inte funnits och då hade inte jag träffat din pappa och då hade inte du och dina systrar funnits och då hade du inte behövt tänka alla dessa tråkiga tankar. Håller med Ida. puss



2010-12-29 @ 20:07:28
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback