20/11 -2010[Glädjeskutt]

God förmiddag.
Jag och Disa har spenderat hela morgon i stallet. Min plan var att mocka åt alla fyrbenta men hästarna var inne när jag kom dit så då gick vi en långpromenad och när vi kom tillbaka frågade Janette om jag kunde ta ut dem.
Herrejussus vilka glädjehopp de gjorde!
Ralen var så glad så han glömde att jag höll i honom och sprang iväg, ingen fara på taket det gick mycket bra.


Om några timmar ska jag dit igen och rida. Märkte igår att jag har saknat det jätte mycket. Idag ska Monnet träna mig :)

 


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Mysigt ibland saknar jag stallet men det finns för mycket som överväger att jag inte vill =)

2010-11-20 @ 12:40:14
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Diana

hon va jätte duktig när jag red henne i torsdags, ingen stress elller hetts alls.

2010-11-20 @ 15:04:23
Postat av: Freda

Vad skönt. Tack så jätte mycket för hjälpen :)

2010-11-21 @ 18:19:59
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback