7/10 -2010[Två dagar in i matchen]

Det går kalasbra på nya jobbet. Jag trivs väldigt bra och kollegorna är grymt roliga, tiden går väldigt fort.
Idag var min andra dag och jag känner att jag kommit in i matchen, men går sakta fram i inlärningen.

Kan ju även berätta att jag fick beröm framför chefen, och sen kom min arbetsledare eller ansvarig för lagret fram till mig och sa hur bra han tyckte det kändes att de anställde mig. Wow, bara andra dagen och jag får så mycket beröm.

Halleluhja att Emelie jobbar där med.


Berättade jag förresten att det är julartiklar jag jobbar med? Förstår ni hur bra jag har det, jag längtar så in i vassen till jul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah skulle jag bli förvånad att Freda jobbar med julartiklar =D Behöver man inte ha handbojor på dig där ;)

Va kul att du får beröm det är du värd.

KRAM i massor

2010-10-08 @ 13:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback