13/9 -2010[Mörbultad]

Hejsan hallå.

Igår, åh herregud igår. Idag är vi alla mörbultade i kroppen.
Det är ingen lätt match när man möter en 700kg klump som har en egen vilja.

Jag bestämde mig för att inte må dåligt, inte tycka synd om mig. Jag skulle vara stark och bita ihop, det lyckades jag med den första halvtimman, sen kom smärtan i nacken, sen strålade den ut i ryggen och mitt ben brännde som jag hade hällt kokande vatten på det.
Då åkte jag hem la mig under täcket och tyckte synd om mig.

Nästa gång Sara, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nästa gång, då VINNER vi.... Hämden e ljuv alltså!

2010-09-13 @ 13:25:57
Postat av: IDA-Blivande mamma

DU måste vara rädd om dig

2010-09-13 @ 20:35:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Diana

Vad har du gjort?

2010-09-14 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback