15/9 -2010[Rösta?]

Det är snart dags för Sverige att rösta. Jag håller med många att det är svårt. Jag är inte säker än på vad jag ska rösta för jag är inte insatt i det, men jag tänker rösta och det tycker jag att alla ska göra.



En sa till mig att om du inte vet vad du ska rösta, så rösta på Kristendemokraterna så de får vara med.
Men nej, det tänker jag ABSOLUT inte göra. Nu vet jag inte allt de vill göra, men vad de tycker om homosexuella räcker för mig att inte rösta på dem.

Om ni är lite nyfikna tycker jag ni ska läsa detta, det handlar om SD. Kommentarerna är intressanta.

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Det är verkligen jätte svårt.

2010-09-15 @ 20:56:55
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jonna

Är du nöjd med det som är, så ska du rösta på Moderaterna. Vill du ha en ändring så ska du rösta på de röd/gröna. Socialdemokraterna.

2010-09-15 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback