21/9 -2010[Håll klaffen nu då]

Jag är så otroligt super trött på att höra hur jävla illa det är att SD kommit in i riksdagen.
Att SD är rasister och att det ska bli etnisk rensning.

Det var en tjej som skrev "de vill t.ex sluta ta in den mängd invandrare vi idag gör, och istället bygga "skyddshem" i deras hemländer"

Varför ska alla komma in till Sverige för då? Vi är ju för fega för att säga nej. Jag tycker inte allt SD säger är bra eller att man ska tolerera det, men det finns många fler som har sagt dumma uttal och inte har alla hästar hemma i andra partier.
Men bara för att ett parti säger det vi andra tänker så ska alla bli rädda och hysa agg mot dom. Vad säger det om folk om man nu ska stå upp och säga att alla människor förtjänar lika, då borde alla få ha varsin åsikt och respektera den med.

Tycker ni ska skämmas mer över att man inte får sjunga Sveriges nationalsång när man vill utan att bli kallad rasist.

MIN åsikt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller helt och hållet med dig på detta Freda =) jag är varken rasist eller nasist, men för guds skull låt dem stackars människorna vara. Sveriges människor röstade ju in dem, så sluta hacka ner på dem människorna för dem har egna åsikter och inte följer grupptrycket! :)

2010-09-21 @ 17:50:16
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Jessica

Måste kommentera detta, kikade in genom Idas blogg:) tycker du har helt rätt. ingen ska klankas ned på för hur de röstat! å att vi ska bli kallade rasister när vi sjunger nationalsången, att den inte ens får sjungas i skolan, är skam! Tycker vi ska göra som Norge och fira det är jue Sveriges dag!

2010-09-21 @ 17:51:46
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Här har vi ton på tjejer =D

GO GIRLS fan ni skulle ju bli riksdags ledare =D

2010-09-21 @ 19:07:54
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Freda

Jag håller med dig Jessica, Norge håller huvudet högt och det borde vi med göra!

Jag vet inte vad jag vill ska hända, men jag hoppas SD kan ändra synen hos några iallafall.

2010-09-21 @ 19:22:10
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Frida

Ang. Serien. dem är extremt pinsamma! men ack såna jävla idoter så man kan inget än skratta åt dem. men man ska inte kolla på den om man är äckelmagad eller känslig...det är en sak som är säkert ;)

2010-09-21 @ 19:42:29
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Diana

Hekt rätt! man får ju säga att man röstar på dem utan att bli påhoppad som rasist själv.

2010-09-21 @ 20:14:35
Postat av: Sara

Håller me dig gums!

2010-09-21 @ 20:53:44
Postat av: cissi

Håller med dej!

2010-09-22 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback