23/4 -2011[Äntligen slut för i år]

Då var min pest vecka slut för i år. Så djävulskt skönt.

Det var riktigt tomt i morses, och vid 8:15 var det folk till höger och vänster. Butiken öppnar 8!
Hade jag inte haft min vikarie att assistera mig hade jag nog fan haft ihjäl en eller flera.


I torsdags fick jag åka till Halmstad två gånger då jag skulle dela ut godis på eftermiddagen. Det gick dessvärre inte så bra. Alla påskakärringar hade kommit två timmar för tidigt så jag fick bara dela ut till ca 15 st. Det var en som tyckte jag skulle klä ut mig till kyckling eller hare och springa fram och tillbaka. Är du dum i huvudet sa jag för mig själv och klappade henne på huvudet medan jag skrattade falskt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så jättemycket, så kul att höra!

Jag fokuserade bara på lampan istället för på glaset, som jag då ställde under lampan. Och så är det ju rödvin i så det är därför det är rött :)

2011-04-23 @ 14:36:06
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ja men vilken fin kyckling? hehehe

2011-04-24 @ 10:28:26
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback