15/1 -2011[bruises, men inte willis]

Jag upptäckte i morses att jag hade ett stort blåmärke på mitt knä, sen hittade jag fler längs med benet. Förstod inte vad jag kan ha fått de ifrån. Jag får blåmärken rätt så lätt så jag antog att någon blåst på mitt ben och så fick jag blåmärkena.


Nu när jag steg ur duschen upptäckte jag likdana på andra benet. Alltså de sitter på nästan identiska ställen.
Kliar mig i huvudet och tänker på vad jag kan ha gjort. Sen slog det mig. Det var från näsr jag slängde mig i pulkan när Disa drog härrom dagen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Önskar att jag var där och fick trycka min tumme på dom och säga: Gör det här ont?

Moahahahaha

2011-01-16 @ 06:36:27
Postat av: Ida & Jouline♥

Hahah snällt Jonna =P

2011-01-16 @ 13:12:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Freda

Kan tänka mig att du skulle tycka det var oerhört kul.

2011-01-16 @ 15:00:00
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback