Nervös!

Jag är så himla nervös. Om några timmar ska vi till Åre.
Hujeda mig. Vet ni hur stora dom backarna är?
Typ jätte stora!

Har aldrig stått på skidor förr, men det ska inte vara så svårt säger alla.
Böja på knäna och vifta med armarna. Det klarar väl alla?

Har köpt en hjälm med, för det tycker jag ALLA ska ha!
 Min är rosa och så har jag köpt en sån där rävsvans att fästa längs med hjälmen.
Kommer göra succé!
Har även inhandlat nya skidkläder. Super sköna och tuffa.
Det är ett par gula byxor och en röd-grön rutig jacka.

Nu ska jag säga Hej Då till Disa.
Tack världens bästa familj som är så snälla och tar hand om min hund åt mig!
Love you!!

Sedan bär det av till Ge-Kås och sedan FBG.
Måste handla lite smått och gott på Ge-Kås.
Bla:
Soppåsar
Tandborstar
WC-rent
Trosor
Underställ
En film
Deoderant
Sällskapsspel
Resväska
Batteri
Tumstock
Vindrutetorkare
Skärp
Halsduk
Värmeljus
Plastglas
Servietter
Aluminiumfolie
Inlagda oliver
Makrill i tomatsås

Ja det var nog allt, asballt!

Nervös som jag är så går jag och bajsar nu.
Puss på er alla där ute.
Se upp i backen, annars får du fyra hål i nacken!!!
Så kommer nog jag låta hela veckan som följer.
Hujeda mig!

Jag har hört att jägermeister innan man ska ut i backen ska vara bra.
Det får nog bli mååååånga såna!

Tjingen Tjongen då rå


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaså ska du till Åre Freda, själv? För dem andra ska till Ramundberget sist ja kolla ;) ha det toppen o bryt inget ben ;) kram

2012-01-27 @ 14:12:30
URL: http://Willesmamma.wordpress.com
Postat av: Ida & Jouline

Haha jag skall nog med och se när du skall åka. Du kan väl göra oss sällskap i barnbacken ;)

2012-01-27 @ 21:23:00
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback