12/12 -2013[12 dagar kvar]

Vi är halvvägs nu hörrni!
 
Är ni laddade? 
Har ni varit snälla i år?
 
I år hade jag tankar på att min julklapp skulle bli donation till de behövande, det var det faktiskt på hedersord.
Men så kom jag på saker jag ville ha ändå, girig som man är.

Så hade finaste Madeleine skrivit att hon har donerat en större summa, och mitt samvete fick sig en törn.
Men det är inte föresent att ge ändå.
Jag tänker bidra med några hundra lappar, till vilket ändamål har jag inte bestämt mig för ännu.
 
Finns det något finare att ge, egentligen?

Klicka på bilderna för att komma till de olika donationssidorna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har gjort det till vår lilla tradition här hemma, istället för att ge varann prylar man ändå inte behöver så skänker vi pengar till t ex cancerforskningen eller hjärt - lungforskningen. Känns bra att kunna bidra med nåt, även om det bara är litet :) Dock, sonen får nån liten klapp ändå ;)

2013-12-12 @ 18:30:50
URL: http://lathundarna.weebly.com
Postat av: Jonna

Great minds think a like.

2013-12-12 @ 20:18:53
URL: http://holsljungaspinningochbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback