25/4 -08[Vad f*n händer?]

image352

Allt är upponer! Det börjar på morgonen vid 9:30 då ringer min telefon från dolt nummer. Det var Ulf från Skaras länstyrelsen, han berättade att jag måste ta tillbaka Marre pga Annica Björkman har ett förbud att vara nära hästar.
"Va?! Jaha okej", var min första reaktion, min andra var "vad fan ska jag göra nu?" min tredje var att jag började gråta.
Ulf berättade att jag måste hämta honom så snart som möjligt. Jag fick nummret till Eva på polisen och hon gav mig information om vad jag skulle göra.
Hela morgonen har jag ringt runt till polis till stallägaren till intresserad köpare. I morgon ska vi åka till stallet och prata med lite folk.
Tror det kommer lösa sig till det bättre!

Bild: kimj.blogg.se

Kommentarer
Postat av: marie

du skämtar..vikken röra!! men va e det för tjej då som har förbud och inte säger ett enda ord..hemskt. hoppas att det löser sig för dig!! pisk

2008-04-25 @ 14:42:47
Postat av: Sandra

Usch, vad hemskt! Fattar ingenting! Hoppas verkligen det löser sig och att Marre får ett bra hem!

2008-04-25 @ 18:13:31
Postat av: Jonna

sod off you bitch!!

2008-04-25 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback