16/8 -08[Bus i 6 timmar]

Igår vid 15 tiden åkte jag och Disa till Ida och Revo för att fika.
Tiden bara flög förbi. Vi hade så jäkla kul och Disa och Revo trötta ut varandra men ville inte sova.
Jag och Ida var helt skadade igår, det går inte beskriva. Som Peter C sa, ni två borde ha hund. (Menat att vi vara så flamsiga)
Först vid kl 20 somnade hundarna och rätt som det var skulle jag åka för kl var 21. Jag skulle till Manges bror som fyllde år, och efter det åkte vi till Svenljunga.
Sitter inte vid min dator så bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

asg vi e helt störda hahahahah så jäkla roligt hade vi och vovvarna hade oxå kul.. Revo älskar verkligen Disa.. Hone så söt och hon hade ju vuxit bara på em vecka sötnosen heheheh...

2008-08-17 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback