25/8 -08[Jag tvingar folk]


Nu är jag klar i lägenheten för idag. Roy kom och började fixa några saker jag inte kan. Han tyckte mitt arbete var bra, det är ju tur det.
Våran granne på övervåning kom ner idag och så här lyder konversationen.
- Välkomna till 6A.
Jaha tackar.
- Nu har jag tvångslyssnat på eran musik i två timmar.
Jasså?
- Jag sitter på balkongen och tvångslyssnar.
Jaha okej, då ska jag sänka.
- Ett annat tips, jag hör vad ni säger så stå inte ute och berätta "intima" saker.

Vad är detta? Jag har inte tvingat henne att lyssna på min musik, jag spelade inte jätte högt. Var hon tvungen att vänta 2 timmar? Tjuvlyssnar hon på folk omkring? Jag ska väl lika väl som henne få sitta ute och prata och spela musik. Jag tror inte vi kommer komma överrens.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänk inte så för då blir ni garanterat det. VIssa människor är sådana. Så vida du inte spelar as as jävla högt så får ju du spela musik du med. Hon kommer garanterat störa sig på Disa!!

Gammal, typ Rut gammal?

Du får spela musik och tvätta i lägenheten och så fram till 2200

2008-08-25 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback