9/12 -08[För naturlig?]


När jag var i stallet och red tänkte jag en hel del. Det gör jag typ jämt där, det är verkligen en frid att vara i stallet. Men till saken:
När jag och mamma var i Varberg igår ville jag ju handla julklappar och visa henne vad jag önskar mig, men jag blev nervös över priset och sen tänkte jag "När ska jag ha på mig detta?"
Jag är ju nästan en soffpotatis när jag inte jobbar. Ska jag ha på mig lite finare då? Jag och vännerna hittar på saker kanske 1 gång i veckan, jag har inte använt plaggen i garderoben sen min och Maries tid så de är som nya för alla andra.
Jisses vilket I-lands problem. Men när ska jag få klä upp mig?

Kommentarer
Postat av: mamma

det finns väl annat än kläder man kan önska sig fundera på det puss och tack för igår.

2008-12-09 @ 15:35:23
Postat av: jonna

Ja fast den där bilden är väl knappast särskilt naturlig? Ett biaffra barn är ju tjockare än den där björkgrenen!

2008-12-10 @ 15:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback