8/2 -08

Jag sov i soffan i natt, men jag har sovit dåligt. Sen drömde jag att Mange hade kommit hem några dagar tidigare för att vara med mig, men vi bråkade bara och jag blev biten av en dammråtta som var en levande, och så fick jag jobb på Gustaf Bratt. Skulle servera på ett bröllop, i fula kamoflage kjol och leggings (!) det var sådär.

I natt vaknade jag av ett ryck och kom på att jag har ju glömt att tacka Emelie för att hon hjälpte mig med bloggen igår + annat. Tack Emelie! :)

Idag är Emelie hemma med mig, jag har planerat att vi ska ha lite mys och gotta oss. Äta väldans god mat.
Men ska även städa och packa med mig det jag vill ha till Falkenberg.

Nu ska vi äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback