29/1 -08

I natt har jag sovit jätte dåligt. Vaknade av att jag låg i soffan. Gick in till Mange och la mig, men jag vaknade varannan timma. Vet inte om det berodde på att jag drömde mardrömmar, eller om vi är i behov av större säng eller täcke.

Idag ska Nea leka med Tindra. Vi ska snart göra oss ordning för det. Håller tummarna på att det ska gå bra.
Jag skulle på arbetsintervju i morgon på Shell i Fjärås, men de ringde för 15 min sedan och sa att det är ingen ide pga reslängden. Jag är jätte ledsen nu.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej sötnos! Vad synd att dom inte tyckte det var någon idé. Hur lång är det till Fjärås då?
Det kan väl du få avgöra själv om det är långt eller inte. Kanske var ett svepskäl för att dom egentligen inte har råd att anställa någon. Tänk så istället!! Håller tummarna att du hittar något snart. Puss älskar dig

2008-01-29 @ 13:33:23
Postat av: Jonna

Hoppas att det går bra med Tindra. Tänk på att inte ha dom i koppel utan att dom är lösa med en gång båda två. Det är det bästa man kan göra.

2008-01-29 @ 13:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback