10/7 -08[Full rulle]


Pratade med Mange och han berättade att vi är bjudna till Alex i morgon för att grilla och sedan gå till kräftfestivalen, tyvärr jobbar jag på lördagen så jag kan bara följa med och grilla. Men helgen är fullspäckad med händelser, bl a:

-Grillning på Tröingeberg ikväll
-Jobba 6-14 på fredag
-Grillning hos Alex på fredag
-Jobba 6-14 på lördag
-Gå på kräftfestivalen
-Jobba 6-15 på söndag
-Åka till valpisarna efter jobbet på söndag

Skönt att sluta tidigt så jag kan vila 30 min.


Kommentarer
Postat av: Linda

good luck bitchen jag håller tummarna. puss babe

2008-07-10 @ 16:22:42
Postat av: MLi

Hoppas ni far en liten bebisNea nu :) Saknar dig jattemycket! Pusssss

2008-07-11 @ 11:50:04
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback