25/6 -08[Arg på dig!]


Gah vad arg jag blir när jag tänker på det. I helgen ska vi med några kompisar till Mantorp på gatbil och det blir övernattning där. Detta har sedan långt tillbaka Mange, Martin och Lina pratat om. Så frågade Lina om jag inte kunde följa med och vara hennes sällskap, jo visst det kan jag vara. Förra veckan ville Sara följa med och det fanns plats i bilen. Igår pratade jag och Sara om det och då berättade hon att Chrille skulle med så det fanns ingen plats i bilen för mig och Mange för hon hade lovat de andra. Då blev jag sur! Jag antar att Chrille frågade sist och då fattar inte jag hur han kan få plats i bilen men inte Mange så hon så vetat om hela tiden! Visst kan jag åka i hennes bil utan Mange, men det vill jag inte.
Är så sur! @#%!
Som tur är så har jag och Mange plats i Johan och hans tjejs husbil som vi även får sova i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback