17/5 -08[Lite om gårdagen]

Igår fick jag ett sms av Sara att vi skulle grilla på holmen och jag skulle smsa vidare till alla andra jag känner.
Vi åkte vid 8 tiden för att handla korv som vi kunde grilla. När vi kom fram såg jag att man var tvungen att gå på stora stenar för att komma till "ön", plus att vi fick bära planker för att få fart på elden. Usch! Det var ingen lätt resa dit kan jag säga. Alla gick om mig i rask takt.
Väl uppe hade de andra satt igång en brasa och vi satt och umgicks och drack lite. Det var riktigt mysigt.
Senare på kvällen började det droppa in massa 16-18 åringar, som betedde sig alldeles för mycket 14:is och dte blev väl lite för mycket när till slut hela "ön" bestod av dem.
När det var dags att gå blev jag ännu mer nervös än när vi skulle gå till "ön". Nu var det ju mörkt och fulla männsikor skulle gå tillbaka med. Men det gick bra, jag fick mycket hjälp av Mange och Sara :)
  

Kvällen roliga var när blondin i mitten trodde hon ägde en av killarna. HAHA.
Så otroligt omogen riktgt irriterande fjorttis flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback