12/9 -08[Ni är få, men får plats]






Mina vänner är få men alla får plats i mitt hjärta.
Jag är så glad i mina vänner, de får mig skratta, känna mig älskad, trygg och all min smärta försvinner. Vad skulle jag göra utan er?

Nu när jag flyttat är jag så tacksam att jag hittat två vänner här som får mig att må lika bra som mina andra. Jag har givetvis inte glömt min andra kompisar, jag pratar och försöker träffa de så ofta jag kan. När jag pratar och träffar dem är det som vi inte har varit ifrån varandra så länge som vi har.
Det jag vill ha sagt är att jag tycker om er jätte mycket!


Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Naw söt du e =)

2008-09-12 @ 19:47:49
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: marie

gulleplutt! fick ditt hjärte-sms idag..men har inga pengar på mobilen :( saknar dig stumpelumpan!

2008-09-12 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback